ämnen

13 februari 2010

OS

Min syster, OS-oraklet, säger att jag är negativ då jag inte förväntar mig några medaljer i OS.
Jag tycker att jag bara är realist. Pressen brukar haussa våra svenska idrottare upp i skyarna...åsså får de maginfluensa på finaldagen/ramlar i spurten/kommer fyra.

Jag har inga medaljförväntningar, men kommer bli jätteglad för de vi eventuellt tar.

Jag blir också glad då de visar en intervju med en idrottsman/kvinna och h*n säger att h*n är med för att ta guld! Sånt gillar jag.
Många svenka idrottare säger: "Jag är bara glad för att få vara med..." Meh....inställning är allt!

Men hallå där säger vän av ordning: Din inställning då?
Det har väl ingen betydelse vad min inställning är?? Jag är verkligen inte medial på något sätt och kan inget om tankeöverföring.

Tycker dock att det kan vara kul att ha tv:n på under OS...och såklart så hejar jag på SVERIGE!

HEJA SVERIGE, friskt humör
Skjortan hänger utanför...typ...

Inga kommentarer:

Hej och välkomna!

Jag bloggar om lite allt möjligt.
Katter.
Olika pysselprojekt.
Livet och sånt.