ämnen

25 april 2010

Hemma igen

Tillbaka från tjejhelgen. Det var mysigt.

Det blev en del vin, skratt och samtal. Vad har hänt i respektive familj? Vad har hänt sen sist?
Australienresa, gymnasieval (barn), ny pojkvän med epa-traktor(tonårsdotter), kanske flytta, krämpor, skvaller....
Förrätt, varmrätt, efterrätt och sen spelade vi Retro. Kul spel som jag kan rekommendera.
Vi pratade om att resa snart, eller rättare sagt; det blev diskussioner om vart vi vill åka. Till nästa träff ska alla ha ett förslag. Jag tänkte sälja in Barcelona...

På söndagen gick vi en lång promenad i solen, sen var det fika på altan.

När vi sitter på altanen så får jag ett mms...från en kollega...hm...en bild på hennes hand?! Varför skickar hon en bild på sin hand??! Så ser jag texten: Kram från X "nytt efternamn"...hon har gift sig!! Hurra! Grattis! Och hon har lyckats hemlighålla detta; trots att vi faktiskt har diskuterat bröllopp under veckan som gått!

Nu är jag lite lagom söndagsseg och väldigt nöjd med min helg!

Kort till bloggen kommer...glömde såklart kameran. Är nu beroenda av välmenande vänner som mailar bilder?!

Inga kommentarer:

Hej och välkomna!

Jag bloggar om lite allt möjligt.
Katter.
Olika pysselprojekt.
Livet och sånt.