ämnen

30 oktober 2009

Gräsänka

Jaha, nu har jag hela lägenheten för mig själv.

  • Jag kan ligga på tvären i dubbelsängen om jag vill.
  • Toan är ledig när jag behöver gå.
  • Fjärrkontrollen till tv:n/dvd:n är min - bara min.
  • Det blir blodpudding till middag tror jag (Gubben avskyr det).
  • Det blir grillchips ikväll och kanske en stänkare! (Gubben vill ha dillchips och Pepsi Max)

Håhåjaja, vilket lyx det blir ikväll.

Fast jag kan inte slappna av riktigt förrän han har kommit fram dit han ska.
  • Åh, sen börjar jag ringa och tjata: När kommer du hem? Kommer du hem snart? Snälla, du behövs härhemma...eh...katterna saknar dig!

M a o så är det ruskigt ensamt hemma utan gubben!

Så jag kan köpa att :
  • ligga på den ena sidan av sängen.
  • få vänta lite med toabesöket.
  • titta på Conan O´Brien/Letterman
  • avstå blodpudding.
  • äta dillchips varannan gång och grillchips varannan (och förresten är det godare med popcorn).

Och vad är egentligen en stänkare... Nä jag medger att det finns sina fördelar med att ha gubben hemma.

Nä, det blir inte blodpudding...jag ska göra hamburgare med pommes frites.Japp, så får det bli!

hejhej

1 kommentar:

Anonym sa...

Den där stänkaren är ju så mycket godare när man inte är ensam hemma =)

Kram på dig.
/Katja

Hej och välkomna!

Jag bloggar om lite allt möjligt.
Katter.
Olika pysselprojekt.
Livet och sånt.