ämnen

07 oktober 2009

Trött

Under kvällen har jag varit på min glaskurs. Kul, men nu är jag helt slut! Har gjort klar en stor fönster dekoration till hemmet.

Igår var det Pysselpatrull (typ syjunta fast träslöjd-syslöjd-spyssel liksom) Jag gjorde klart en mössa som var beställd av min kollega/vän M. (Den fick hon idag och blev glad; hon satte genast på sig den.)
Jag sydde också en liten necessär, rätt söt, men frågan är om jag kan använda den. Har ni hört sagan om Mäster Skräddare? Han som sa att sakerna blev färdiga på lördag. Det var ungefär som min necessär, typ.
Kan inte nån säga hur man stavar till necessär? Datorn tycker att jag stavar fel...
Iallafall så blev den bara mindre och mindre. Den blir klar - på lördag?!

Jag ser i kors nu, så jag slutar. Snart är det fredag!

Idag åt jag en hamburgare på stående fot innan kursen. Hamburgare är också mat - tror jag.

Hejhej

Inga kommentarer:

Hej och välkomna!

Jag bloggar om lite allt möjligt.
Katter.
Olika pysselprojekt.
Livet och sånt.